Tack så mkt flickor!

Jaha, då var man hemma i det kalla Sverige igen. Bittert att ha gått från dryga 35 grader och lite (med betoning på lite) moln i horisonten till... det här. Välkommen hem ;D

Har haft världens underbaraste resa, sicket gäng man har åkt med. Sol, bad, lite shopping, mycket mat och en hel del fest. Så har vår perfekta vecka sett ut. Har varit löjligt varmt och lagom svalkande i det klarblåa havet. =)

Körde (nästan) hela vägen hem igår. Hur pigg som helst och det tog, förvånande nog, bara en timme och en kvart efter det att vi kom ut på motorvägen...

... vid Lund.

Hm. Fick iaf världens välkomstkommitté när jag kom hem lite över två mitt i natten: först ut, bästaste systern sedan vovven (som var lika glad som Lisa. Sicken rengöring man fick =P... av hunden alltså.), sedan morsan och min alldeles egen Erik (och nej, de bar inte ut sängen utan det var min levande Erik =P). Pappa låg och sov men stormade ut helt plötsligt och undrade vad det var frågan om. Sen fick han syn på mig. =)

Fan, vad jag har saknat alla =)

Ska bara säga grattis till Fredrik oxå =) sa ju att du skulle få det =D Helt perfekt ju!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

AW, tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback