Sick and tired

Jag sitter hemma igen. Min kropp håller på att döda mig tror jag. Hoppas på att jag får kassa 1 imorn iaf... så jag slipper ha riktigt så här ont i ryggen.

Jag är trött på att min kropp inte orkar med. Jag är trött på att vara klen.

Jag är trött på att ha ont.

Men imorn... då ska jag fan festa. Annars så får jag väl helt enkelt gräva ner mig. Jag skiter i om jag ska upp tidigt på söndag, jag skiter i om jag kommer få så ont av att cykla, jag skiter i allt sånt helt enkelt. Så enkelt är det.

Nu ska jag sova. Hoppas att alla har haft en väldigt bra dag och kväll och... osv  =)

Kommentarer
Postat av: Alle

Har varit o hämtat boken precis nu:D

2007-07-21 @ 14:25:22
Postat av: Jenny

Haha, jag var före dig. Hämtade den redan vid kvart över tio ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback