Shuffle

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Makes me wonder
2. Kommer du komma långt i livet?
The kill (hm, betyder det att jag kommer döda för att komma dit eller dö?)
3. Hur ser dina vänner dig?
How long
4. Kommer du gifta dig?
It takes a fool to remain sane
5. Vad är ditt livs themesong?
Bliss (I don't wanna know) (hehe, alldeles sant)
6. Vad är ditt livs historia?
Echo chamber
7. Hur är skolan för dig?
Had enough
8. Hur kan du komma framåt i livet?
The most radical thing to do (ja, the kill lär ju vara ganska radikalt =P)
9. Hur kommer imorgon vara?
Breakfast at Tiffany's
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Pain (aouch, sorry pals)
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Gone so young
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Beauty is the Beast (ja, folk säger ju att jag är en bitch. sant även här ;D)
13. Hur är det med ditt liv?
Fall back into my life
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Disease (antagligen det jag avlider av... eller?)
15. Hur ser världen på dig?
Kaleidoscope
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Misery business (mkt emot ett lyckligt liv tydligen =P)
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Let your body decide
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Calleth you cometh I
19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Alone
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Lovestoned
21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Get stoned (hehe, den var bra)
22. Kommer jag någonsin ha barn?
A virgin like you (så länge jag inte är Jungfru Jenny så kanske inte då =P)
23. Vad är några tips till mig?
Breath
24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Smooth criminal (jag är rätt ondskefull va? Eller kommer att bli kanske)
25. Vad är min danssång?
Emergency

Rätt många roliga. Älskar sådana här listor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback