Shoppingspree

Läste ut Harry inatt... vid tre ungefär slog jag ihop boken (hur i hela friden kunde jag vara så uppbokad den enda helgen då jag inte borde ha varit det?! Jobbat 13 timmar, spenderat tiden mellan jobbet och klockan tolv på natten hos Erik igår... därför gick mina nätter åt till att läsa =P). Ska inte avslöja ngt för de som klarar av att vänta på den svenska översättningen (ganska omöjligt för mig eftersom jag helt skippade nattsömn och har sovit runt 9 timmar de senaste dagarna. Där har ni hur mkt fast i historien jag har varit ;D) men jag kan bara säga att hela boken är en enda lång cliffhanger. Det är en riktig sidvändare. Till skillnad från de andra böckerna kan jag inte riktigt komma på något tillfälle när historien egentligen har stått stilla. Det händer något hela tiden.

Rowling är bäst helt enkelt. Och nu dör jag efter att diskutera den med ngn (hur går det, Alle? =P) så jag har "tvingat" (hon var väl inte så svårövertalad) Lisa att läsa den... och snabbar på henne hela tiden =P haha.

Idag steg vi upp vid åtta för att åka till Kosta Outlet och shoppa lite. Och ja, lite shopping lyckades jag nog med. För en väldigt liten penning dessutom =D
För runt 1300 kr så fick jag:

Ett par vita Donna-girl peeptoe-pumps med relativt hög klack (är det sådana Sofie har måhända...?)
En svart väska i skinnimitation från okänt märke.
Ett par ljusa Acne-jeans
En långärmad, tunn, svart Tiger-tröja med knäppning
Ett röd-vitt-rutigt linne från Eve.
Och ett par trosor =)

Väldigt nöjd måste jag säga. Väldigt mkt stuff för pengarna =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback