Long time no see.

Ja, det var väl ett tag sedan jag uppdaterade =P Eller ens satt på datorn... känns som om det helt plötsligt finns en massa roligare grejer att göra. Heja sommar med promenader och skitsnack på kvällarna =)

Östersjö nu... jippi? Nja. Är ju inte överdrivet förtjust i det här jävla jippot =P Men jag hoppas att det blir kul ikväll (när jag nu kommer in... slutar jobba vid lite över nio nämligen)... men ska supa på cykeln på vägen in har vi planerat ;D haha. Är meningen att jag ska städa mitt rum nu... jaja. Det går ju som det går. Hela mitt golv är bestrött med böcker... har hur många som helst att läsa (eftersom jag inte slutar att köpa böcker av någon anledning... det är ju så kul!)

Men något jag längtar till (funderar allvarligt på att dissa Östersjö på lördag bara för det) är Harry Potter imorn! Fatta otroligt det är. Det är tio år sedan första boken släpptes och åtta år sedan jag fastnade... himmel. Ska in och köpa min bok imorn på morgonen och sätta igång och läsa innan jag sticker till jobbet. Min kropp är lite klen för tillfället (jag fick lyfta en massa öl igår (och nej jag blev inte mer festsugen av det tyvärr) och det var tungt som fan... speciellt när man lyfte i helt fel position... min rygg dödar mig) så det är kanske bara bra om jag inte festar lördag (rationaliserar lite nu ja)...

Nej, nu ska jag sätta igång. Göra en liten fin stapel av böckerna och plocka lite kläder. Värre än så är det inte =)

Sen ska jag jobba. Välkommen till sommarens värsta vecka på ICA förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback