Kunder är... som de är.

Hehe, hittade precis en sida i mitt tycke (nej, det blidde ingen träning uppenbarligen). www.konsumbloggen.com kul att man inte är ensam om alla dumma, korkade, elaka kunder som ränner ut och in på arbetsplatsen. Finns så många historier... hysteriskt kul (i efterhand, under tiden vill man skjuta folk).

Kom på det, när jag ändå var inne på ämnet min arbetsplats, våra vanliga kassar har varit slut... vet ni hur många människor som tycker det är skandalöst att de får betala 50 öre mer! Eller som en kund sa till sin partner:

"Har ni inga andra kassar?"
"Nej, tyvärr det har blivit en felbeställning så vi har bara sådana, tyvärr."

(riktat mot sin partner)
"Jag tror att hon ljuger, hon försöker bara lura oss!"
"Jaa, på hela 50 öre försöker jag lura er!"

Egentligen ska jag inte vara ironisk, sarkastisk, otrevlig, spydig eller på något annat sätt än glad, förbannat trevlig och allmänt påfrestande men ibland kan man inte låta bli. Varför i hela friden säger man ? Högt dessutom? En ung tjej som inte kan ha varit mer än 25... jaja. Fast hennes partner skämdes som ett djur iaf... skönt att någon har lite vett.

litet tillägg i efterhand.

Simpsons är ju inte världens bästa serie precis ( ungefär 5 min i ett avsnitt garvar man... resten är... inte så kul faktiskt) men jag måste bara älskar Homer för:

"Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does..." i trailern när han sjunger det och har grisen att gå i taket. Bästa Spiderman-parodin jag har sett... ever... och den vara i typ 10 sek =D älskar det bara!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jenny, vart håller du hus? Hör aldrig nåt från dig nu för tiden :( Sakna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback