It's the final countdown

Snart iväg och jobba. Första gången på väldigt länge som jag har haft sovmorgon, helt löjligt skönt. Känner mig nästan utvilad. Ledig imorn dessutom =) Då ska jag verkligen vila ut.

Händer inte så mkt, jag har börjat räkna ner till Harry-releasen. Fy tusan vad jag längtar. Jag hade tänkt att bunkra upp med choklad och sträckläsa boken. Tills jag upptäckte att jag jobbar mellan tre och nio den dagen. Jaha, då får jag väl läsa på natten. Icke sa nicke... jag börjar vid kvart i åtta. Blä.

Ny mobil står på shoppingschemat oxå... min fina rosa har blivit gammal och flippig. Dags för ny. Lär väl bli en LG till. Funderar allvarligt på modellen som heter Shine (eftersom deras nya rosa inte hade möjlighet till externt minne, hur urkasst är inte det?!), väldigt fin och spegel när man inte använder den ;D

Nej, nu ska jag hoppa bort till frysen för en liten glass (GB sandwich blir det nog). Ha det bra i sommarregnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback