I'm spinning around, move out of my way

Har längtat efter att träna ett bra tag nu. Är dock förbenat osäker för tillfället. Mitt huvud har börjat... snurra. Och snurra ordentligt. Har gjort det ett tag nu, att gå på promenad med Ebbis betyder ett antal stopp där jag stoppar huvudet mellan knäna. Härligt. Köra är ju ett litet riskmoment oxå kanske... som när jag skulle hämta Adde. Jag lyckades väl skrämma upp både Adde och Lisa lite =P

Ska väl åka bort och försöka iaf... något måste jag väl göra... eller jag vet inte. Äsch, får se hur jag gör.

Längtar till imorn iaf, ska ner till Malmö =) Helt plötsligt sådär, shoppa och festa lite =D Får ta igen lite för att jag missade så mkt under Östersjö hehe. =P

Måste ladda kameran! =O Kom på det nu! Det här måste det finnas bilder från =)

Puss puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback