Handlingskraftig... och shoppingsugen

Sådär ja, då var städningen avklarad. Känns väldigt skönt =) Jag älskar ordning, egentligen. Jag har lite svårt att upprätthålla ordning dock (trots att jag får lite halvpanik när det är stökigt, gått i arv från morsan), men nu är jag glad och nöjd.

Måste in till stan idag kom jag på, mina glasögon har ju trillat sönder lite snyggt (det fattas en sten i Chanel-märket, det får de fan fixa. Jag har inte betalat 3000 för bara bågarna för ett år!) så det är nästa projekt. Gud, vad jag känner mig handlingskraftig =P


Shoppingsugen är jag oxå. Ska få ut lite av suget genom att beställa två filmer och en bok på cdon (japp, jag är nu uppe i fem böcker (sex om man räknar Harry nästa vecka) på ungefär två veckor). Måste ha filmen Domino och Kalle och Chokladfabriken =)

men nu är det: Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback