Det finns alltid plats för mer kärlek

Lika bra att erkänna direkt... Östersjö är ju som sagt inte min grej... jag var trött. Ja, jag struntade i skiten. Jag har varit nykter hela långa helgen. Måste ändå säga att jag är ganska glad över det =) Inte för att jag har sovit särskilt mkt egentligen, men nu har jag iaf vilat upp min rygg och hoppas att magen bättrar sig snart.

Varför försöker jag rationalisera... egentligen?! Seriöst. Jag gillar inte Östersjö, jag är trött i kroppen och jag har en ny lover. Där har ni mina anledningar. Sedan kan ni säga precis vad ni vill =)

Och på tal om min nya lover... herres jävlar i helvete säger jag bara. Det här är adrenalin. Jag känner pulsen dunka, munnen blir torr, jag darrar lite lätt.

Att man kan bli sådan av Harry... det hade jag ingen aning om. Har kommit igenom halva boken för tillfället. Jag läser girigt, utan eftertanke, utan att stanna vid de svåra orden. Och precis som vanligt när det händer ngt spännande i en bok kan jag bli så exalterad att jag hoppar över flera ord i en mening. Allt är precis som vanligt alltså... nästan.... eller inte alls kanske. Det här är upplösningen. Coolt.

Jag är ledsen... men det kommer bli ganska mkt Harry de närmaste uppdateringarna (men utan spoilers... det är ju bara det värsta som finns), så enkelt är det. Jag är så nere i honom och hans värld att det är läskigt.

Nu är frågan... ska jag fortsätta läsa tills Erik kommer hit? Eller ska jag sova och försöka ta igen lite nattsömn?

Definitivt inte det senare iaf. Jag får vara död på jobbet imorn... det kommer alla andra vara ju ;D

Kommentarer
Postat av: Alle

Shit..du är en bit före mej...läste 100 sidor igår..vaknade precis o tänkte ta resten idag:P..så jävla bra e den

2007-07-22 @ 12:03:30
Postat av: Alle

Är det bara jag som tycker det är läskigt att det är Fredrik som är på framsidan av boken:P

2007-07-22 @ 21:20:46
Postat av: Jenny

HAHAHAHA.
läst ut den? I have. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback