Bounce

Tittade precis på ettan för första gången på x antal år (gör aldrig det, även om det går ngt bra så glömmer jag bort det av ngn anledning). De visade en Bounce-show från 2004. Fu tusan vad inspirerad jag blir till att dansa. Blir löjligt danssugen. Den av tjejerna som var med och coachade på Floor Filler rör sig helt sjukt bra. Blir ju inte alls avundsjuk. (älskade floor filler förresten, varför la dom ner det?! snyft). Killarnas kroppar går ju inte av för hackor heller, Lisa och jag upptäckte verkligen att danskroppar är ngt av det snyggaste på Kap Verde... himmel. Jaja. Snyft.

Ska faktiskt fortsätta att kika på SVT den här kvällen... Chicago går nämligen på tvåan... kan ju inte missa den. Såg ju treornas (och tvåornas... men de syntes ju inte så mkt =P) musikal ett antal ggr. Har fortfarande kvar lite Chicago-feber (stad jag har varit i förresten, på tal om ingenting =P).

Dessutom; det ska finnas ett samarbete mellan Bounce och försvaret med träning har jag läst i fyra olika tidningar... men det går ju inte bara att hitta! Så himla dåligt. Den som kan hjälpa är förevigt klassad som ängel =) haha

Nu ska jag bära ner täcke och kudde till soffan och sedan lägga mig där. Ha det så bra och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Fräddan

Jenny, jag saknade ditt stora fluffiga fluff på träningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback