Återuppstånden

Ja, då var man tillbaka från de döda igen. Nära en vecka sen jag uppdaterade... eller? Iaf har jag inte gjort så mycket förutom att jag har jobbat halva rumpan av mig =P

Fast jag upptäckte att jag ju var ledig igår (och slutade tidigt i söndags), jag var ensam och jag saknade min hund. Så jag körde de 18 milen upp till farmor och farfar i söndags efter jobbet (slutade vid tre redan så). Behövde bli lite ompysslad (och pratad med) =) Och det blev jag; ompysslad och matad. Jag älskar vara däruppe. Tog en sväng förbi Korpis och m&m's två sommarstugor (dom ligger jämte varandra... allt för att släkten ska få plats =P) så där blev jag oxå lite matad med fika (även om de försökte trycka i mig knäckebröd och ugnspannkaka dessutom, trots att jag precis hade ätit lunch).

Så nu har jag en alldeles underbart vacker småländsk dialekt igen (speciellt eftersom släktingarna från Jönköping var hos m&m... har alla mina släktingar en värstingdialekt eller?!). Får se hur länge den håller i sig (för alltid, tippar väl jag på).

Har jobbat elva timmar idag så är lite lagom slut. Men köpte både Solo och bok när jag åkte från jobbet så nu är jag glad igen =) haha. Dessutom kom Lisas Cosmo idag... och så lånade jag en bok av farmor... jag håller på med en redan och har köpt tre nya. Jaja, ngn gång ska man väl ha tid till att läsa oxå =)

Nu kommer snart Erik så ska vi äta. Och jag slipper laga maten! Jippi! =D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Går det lika snabbt at bli av med som när du snappar upp den så! (syftar inte alls på ditt telefosamtal med din farsa :P)

Postat av: Jenny

Hahaha =P Man kan hoppas, man kan hoppas

2007-07-11 @ 13:19:30
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback