Volleyboll

Det jag visste, slutar man vid sju så kan man faktiskt göra något efter. Jag och Sofie var duktiga och hälsade på lite hos mig innan vi stack till henne så att jag fick hälsa på hästapållarna och sedan lite volleyboll. Jag fullständigt sög idag och dessutom spräckte jag ett blodkärl i tummen (lite svårt att greppa racket imorn =P) men kul är det =)

Massa skumma kommentarer på varmköket idag men roligast var nog trenden som Sofie startade; hon började gråta av löken och killarna hängde genast på (vissa av dom iaf), gråta är härmed nya innegrejen =P Hahaha. Fan, vilken bra grupp (förutom allt hotande med knivar kanske =P)

Nej, nu ska jag äta upp mitt äpple och sedan sova. Imorgon blir det väl till att bära kök (efterlängtad ankomst!!) och rasta hunden... och sedan träna förstås =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback