Träning

Sitter här; färdigduschad, har borstat håret, har lotioat både kropp och ansikte, använt mina ansiktskrämer och borstat tänderna (glömde bort att äta som jag hade planerat. blää) och funderar lite över livet i allmänhet.

Fast mest tänker på jag på träningen, hade mina stunder idag: resten av tiden borde jag skjutas.

Fast spelar man med Adam så gör det inte så mkt, tala om två väldigt ofokuserade spelare. Jag bara skrattar när jag spelar med honom, hysteriskt roligt har man. Han är så go, håller på med sina skumma ljud, psykar motståndaren och samlar sig stup i kvarten. Jag skrattar som en tok när jag spelar med honom. Sjukt rolig.


Kommentarer
Postat av: Nea

Han har sjuka tvångssymdrom! :P

2007-01-26 @ 11:00:30
Postat av: Jenny

Haha helt otroliga! Bäst är när han tar sina djupa andetag eller flaxar med armarna =D

2007-01-26 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback