Tillbaka från dom döda

Skräckfilmskväll igår tillsammans med Alle, Nea, Emelie och Fredrik, jag är givetvis lika lättskrämd som vanligt när det kommer till överraskningseffekter, mitt hjärta avskyr mig, hehe =P. Däremot var jag (jag!!) lugnast när det kom till en viss operationsscen, tack vare Sofie och hennes program i onsdags ;)
 
Inga mardrömmar i natt och var inte ens nervös när jag skulle somna (även om jag var tvungen att gå ut med hunden när jag kom hem, lite nervös då faktiskt =P). Men det var iaf en jättetrevlig kväll, precis som i fredags när det var bio och sedan hem till Alle.

Att jobba elva timmar igår var inte så farligt som jag trodde och det tog inte ens död på min helg =)

Nu ska jag städa upp lite innan jag sticker till jobbet. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback