Storm... eller orkan?

Givetvis är det blåsiga vädret dagens stora snackis på ICA, verkar som om hela Karlshamns kommun, förutom Asarum, har strömavbrott. Det märktes liksom på dagens handlingar... batterier, värmeljus och jag vet inte hur många ggr folk har frågat efter ficklampor =P

Granen mellan Konsum och ICA har blåst ner och jag höll på att flyga iväg innan idag... rätt mys faktiskt =) Ska det vara dåligt väder så ska det vara sånt här väder =) hehe 

Men så är jag ju oxå det vädret enligt blogthings.com =P

You Are Lightning
          
 

Beautiful yet dangerous
People will stop and watch you when you appear
Even though you're capable of random violence

You are best known for: your power

Your dominant state: performing

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Och jag var bright sunshine! haha :D

Postat av: Jenny

hehe, lite skillnad i temperament där =P

2007-01-15 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback