Springtur

Eftersom jag inte jobbade tillräckligt på fysen idag så var jag trots allt sjukt pigg när jag kom hem och efter några skorpor (med ost & marmelad precis som det ska vara) så var jag ännu piggare. Därför blev det en liten springtur med Ebba istället för bara en vanlig promenad.

Jag hade helt glömt hur fantastiskt skönt det är att springa. Måste göra det oftare alltså. Helt sanslöst! Lite väl halt kanske och jag gled några cm varje gång Ebba bestämde sig för att ett tvärstopp, för att lukta på något givetvis, var en mycket bra idé. Men det är sånt man får ta =D

Upptäckte igår dessutom hur gött det är att faktiskt sitta och borsta håret ordentligtHelt underbart! Vanligtvis brukar jag bara borsta ut det i duschen med balsam i men ska nog börja göra det annars oxå trots att det sliter som satan på mitt hår =P Och därför har jag suttit här nu efter duschen och bara njutit =) Lovely. Gäller att uppskatta det lilla.

Ps. Jag ska då inte låta någon förstöra mitt härliga humör idag, sorry om jag var brysk men jag varnade. ds.

Kommentarer
Postat av: Fräddan

FIIIISTY!

Postat av: Jenny

höh?

2007-01-24 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback