Slappdag

Japp det blev en slappdag, annat kan man ju inte säga =P

Har typ suttit på datorn hela dagen, pratat med folk på msn, fått bilderna från nyårsafton och kollat på Heroes.

Kom precis hem från Nea där vi åt lite glass, fruktsallad, kollade på Hey Baberiba (ett avsteg från mina principer egentligen =P) och sedan på Cityakuten i brist på annat. Väldigt trevligt att sitta inne och höra fönstren skallra av vinden =) Jag är ju ett litet fan av stormar nämligen... freak ;)

Nu är jag i valet och kvalet mellan ett avsnitt Heroes till eller sömnen (inte många timmar inatt tack vare (hmmf) mina kära kusin som tyckte att klockan åtta var en underbar tid att vakna). Får se vad det blir =P

Puss på er.

update 23.23 (make a wish, inte sant flickor? ;P)

Det blev Heroes. Godnatt på er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback