Släkten

Sådär ja då var man hemma igen. Släkten var lika turbulent som vanligt =) Inte en tyst minut där. Spelade lite spel hemma hos farmor och farfar oxå, couronne den här gången. Kanske inte ett av mina bästa, hahaha.

Att träffa lilla Tuva var helt lovely. Hon var hur söt som helst! Har inte träffat Fia och Daniel på en evighet heller, jag blev lite mobbad men det gjorde inget. Haha.
 
När jag körde de 15 (19 till farmor och farfar) milen upp till släkten kom jag på att det var rätt skönt att köra ensam ändå, nu kunde jag ha min egen (braiga) musik som resten av min familj inte är överdrivet förtjust i. Det finns något bra med allt =D

Kom oxå på att det enda som finns på min mobil (som jag använde som musikspelare =P) är typen kärlekslåtar gone bad ungefär. Min romantiska sida slår igenom i texterna, inte i musiken. haha

Nej nu blev det ett lite längre inlägg här. Nu ska jag gå och packa grejer i köket (just det, månadens chock är att morsan och farsan måste flytta upp på hallen utanför mitt rum!!!! Vilket stör mina nattvanor en hel del. tolka nu inte det HELT fel!! Inte kul). Ombyggnad på gång =) 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

haha stackare! Jag fick en hel del skrikmusik skickad till mig inatt..eller morse kanske mans ka säga :P och det västa är att...I kinda' like it :P

Postat av: Jenny

Hahahaha. Bra de. Det är som det ska vara =D

2007-01-07 @ 13:37:24
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback