Skumt humör

Kollat precis på Greys anatomy. Älskar verkligen det programmet. Idag passande inte mitt humör det redan rätt sorgliga programmet dock... blev lite skum (inte nedstämd men... eftertänksam?) av det hela. Var nog Sofies och Elins fel från början... dom fick mig att börja fundera igen. Och överanalysera. Och analysera lite till. Fy fan för det. Eftersom jag ändå är på det här humöret får ni en liten lista, inte så trevlig men va fan ;)

Mina värsta ovanor:

1. Att placera ut kaffekoppar lite överallt.
2. Att dagdrömma istället för att handla
3. Att överanalysera och fundera
4. Att ha svårt att rycka upp mig (tar oftast en timme eller så om det är illa =P)
5. Att lyssna på lite halvdeppig musik när jag är på sånt här humör

Ps. Det här var givetvis en gammal Emelie-utmaning som passade =P

Kommentarer
Postat av: engell

haha,
då är det fler än jag då :P

nej det är hemskt,
men det löser sig väl på nåt sätt.

2007-01-09 @ 15:43:18
Postat av: Jenny

jodå. Det skumma humöret är borta och jag SKA sluta fundera =)

2007-01-09 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback