Skräckis

Inför nästa skräckfilmsmaraton (vilket vi får hoppas att det blir), snubblade över en ny film som är gjord av han som skrev och regisserade Saw. Jag, med mitt hjärta, har allvarliga problem med dockor... hoppas för guds skull att man blir lite rädd =P Mars, people.

http://www.moviezine.se/filmsidor/dead_silence.shtml

(förstår nu vad alla menar med att hela skiten flyttar på sig. Damn it!)

Var med om lite läskigt när jag satt och läste referatet dessutom: helt plötsligt flyger Ebba upp och börjar skälla som en galning på något som inte finns där. Jag har olåst dörr och får genast upp en massa dumt i huvudet... fy fan vad jag är lättskrämd...  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Han som har skrivit Saw och denna kan inte vara riktigt frisk! Jag tror faktiskt att han har lite psykiska problem :S

Postat av: Jenny

Allvarliga skulle jag nog säga =P

2007-01-22 @ 15:14:14
Postat av: Fräddan

Jenny,du är inte ensam om att inte gilla dockor! Ska vi se den kommer jag INTE sitta iskall kan ajg säga! hahaha!

2007-01-22 @ 16:02:12
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Alle

Förstår inte hur ni kan se nåt läskigt i dockor....men den e säkert bra ändå:P

2007-01-22 @ 19:26:18
Postat av: Jenny

Dockor är allmänt störda, precis som clowner... och barn! Isch!

Haha, alla har typ olika, vet ju en som har insekter t ex =P hehe

2007-01-22 @ 20:14:41
Postat av: Lisa

jenny!! jag kommer inte kunna sova inatt! :P

2007-01-22 @ 21:34:38
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha skyll dig själv! Jag varnade ändå... typ iaf ;)

2007-01-22 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback