Skäääms!

Har varit på världens härligaste promenad imorse (nåja vid tio =P). Mamma och jag plockade ut Ebbis på en liten promenad i världens mysigaste väder! Helt vindstilla! Ebba sprang som en tok och försökte valla oss. Jag körde lite innan-frukost-träning och försökte springa ifrån vovven (svårt eftersom hon är tre ggr så snabb som mig ungefär =P) några gånger. Hur härligt som helst!

Allvarliga problem att ta mig in till stan idag (och någon större lust hade jag inte att cykla i det här vädret) så jag sneakar och gör skolarbetet hemma istället... jag skäms lite men jag kommer nog över det... =P Har inte missat en enda av dom här lektionerna innan så (ja, jag vet att jag rationaliserar!). 

Nej, nu ska jag sätta mig och skriva lite läxa och sedan börja med matten. Lite produktiv får man ju vara! puss puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

fy skäms jenns ;)

Postat av: Jenny

I know... I'm bad ;)

2007-01-23 @ 15:08:53
Postat av: Sofie

Jag skäms inte... jag borde ha gjort detsamma! Så jävla tråkig lektion vi hade idag... KRÄK

2007-01-23 @ 16:44:37
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, skönt att jag inte missade ngt iaf då =P

2007-01-23 @ 16:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback