Shit det stämde!

You Are A Romantic Realist
 You tend to be grounded when it comes to romance.
Sure, you can fall hard... but only for someone you've gotten to know.
And once you're in love, you can be a total romantic goofball...
But you'd never admit it to your friends!


Gjorde ett litet test igårnatt innan jag la mig... faktiskt oväntat överensstämmande med verkligenheten. Hittad på blogthings.com givetvis =P

Första dagen efter lovet idag då, började vi åtta... med matte! Men det var faktiskt helt okej... tänk att behöva starta med staden och framtiden eller något, matten gick i alla fall bra. 

Har fastnat på Fredriks braiga låt: Make damn sure med Taking Back Sunday. Okej texten är inte det trevligaste jag har träffat på. Men bra är låten. Älsar orden: You are everything that I want, 'casue you are everything I'm not. Såna meningar som jag fastnar på i låtar... som sagt jag är ju lite smygromantisk. Hahaha.   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är den =) Men sen resten är ju inte grymt sött. Haha.

Postat av: Nea

Den meningen var jättesöt :)

2007-01-08 @ 12:20:41
Postat av: Fräddan

SÖTT? haha det finns inget sött med den texten, den är sjukt depressiv och personen som skrivit den borde käka piller? :P

2007-01-08 @ 12:44:18
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha. Nej då. Lite sött är det allt. Men annars är det lite psyco och jag hoppas till gud att jag hade sprungit som en galning från en sån kille ;)

2007-01-08 @ 12:56:00
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddan

jag saknar vår bumbibjörnskonversation på din blogg? :P

2007-01-08 @ 20:26:02
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

On it's way. ;)

2007-01-08 @ 20:45:09
Postat av: Jenny

Fast du hann före :p

2007-01-08 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback