Schizofamilj

Nu går det verkligen utför med min familj och mitt hus, haha. Det enda golv vi har i matsalsdelen av köket nuförtiden är lite balkar och "stoppning" (har hjärnsläpp, vad heter det egentligen?! morr!), kaklet är borta från väggen och resten är nedmonterat ungefär.

Samtdigt kom hunden in, totalt nyvaken och med samma rufsiga och nyvakna min som en själv har lite då och då (hon ser ut som gatstrykare när hon är nyvaken). Totalt hjärndöd, vet ni varför? Jo, hon hade nämligen brutit sig in i bag-in-boxen och smuttat lite rödvin... så hon hade sovit "ruset av sig" under kockbänken. Tror dock hon inte fick i sig så mkt... men tanken. Ja, min himmel. Välkommen till Familjen Häggs Flippade Värld liksom =P Varning ufärdad för alla ovana människor =D    

Jobbar bara till sex upptäckte jag när jag kom hem dessutom. Nu är frågan vad man ska hitta på ikväll... blir det träning eller ska jag ringa ngn för film? hm. Svårt men bättre så =)  

Kommentarer
Postat av: Nea

Naaw, gulligt värre. Har du lärt lille Ebbis nu med Jenny? ;)

2007-01-14 @ 17:01:32
Postat av: Emelie

jag vet vem du ska glutta film med :D

Postat av: Jenny

Det vet du inte alls det emelie... du är totalt clueless. Och nea: det var inte kul =P

2007-01-14 @ 18:08:57
Postat av: Emelie

ska du dissa Ebba? :O

2007-01-14 @ 19:00:39
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Fräddan

haha film? och så blev det matte! bittert!

2007-01-14 @ 21:55:50
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Världens mest bittra övergång någonsin! Snyft =P

2007-01-14 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback