Promenad

Var ute på en promenad med Ebba det första jag gjorde imorse, pappa den sadisten släppte in henne så att hon kunde väcka mig. Jag blev ren i ansiktet iaf =P
 
Tack och lov inte alls samma skitväder som igårkväll när jag skulle köra hem från Alle. Vilket rusk! Och jag gillar ändå sådant väder... dock inte när man ska ta sig ut ur bilen =P och speciellt inte efter en skräckfilm... sadist nr 2 på Alle =P Haha. Fast den var inte så läskig tack och lov. Har sovit som ett barn, utan några mardrömmar =P

Idag sitter man hemma tills ikväll då antagligen... eller nej förresten, jag ska ju träna och dessutom handla. Just det... lite har man att göra då uppenbarligen =P Nice. Och sedan ikväll blir det girlsen? =) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

as if att vi tänker träffa dig, vi har andra planer ;) hihi.

Postat av: Lizette

Precis.. vi har andra planer..

2007-01-13 @ 14:00:46
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Jenny

Usch och fyyy på er =P Jag VET ju att ni vill träffa mig ;)

2007-01-13 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback