Och på tal om miss Anyways

1. Jag har insett att min sista kyss... var mysig och fick mig att le

2. Jag lyssnar på... Nickelback - Animals
3. Jag pratar...med Emelie på msn
4. Jag tycker om... att skratta
5. Mina bästa vänner... är en rätt stor bunt underbara människor
6. Min första riktiga kyss... hände i en garderob
8. Jag avskyr när folk frågar.... "¨vad ska du bli när du blir stor?" eller "hur går det med kärleken?"
9. Kärlek är... när det susar till i magen vid tanken på honom
10. Äktenskap är... två människor som älskar varandra och som har köpt en vacker ring för att bevisa det =P
11. Någonstans, tänker någon... "åh, vad du är jobbig"
12. Jag kommer alltid att... ogilla oärliga människor

13. Jag är hemligt förälskad i... jag kan inte hålla sådant hemligt... däremot förneka det ;)
14. Sist jag grät var... i söndags när jag fick reda på att Greta hade gått bort =/
15. Min mobiltelefon är.... en rosa LG
16. När jag vaknar på morgonen... ställer jag på snoozen så att jag kan sova lite till =P
17. Innan jag går och lägger mig... ställer jag mobilen, tar min medicin och gosar ner mig
18. Just nu tänker jag på... om kaffet är klart eller inte
19. Bebisar är... söta men hemskt läskiga
20. På min Myspace får jag... palla ha en ;) 
21. Idag ska jag... träna en massa =D och slappa lite.
22. I kväll ska jag... träna först box-it och sedan badminton
23. I morgon kommer jag... behöva lida i skolan och sedan... laga mat med tjejerna... tydligen?
24. Jag vill verkligen vara... känslosam - utan att skämmas för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback