Money money money

Jaha, har fått ett litet försäkringsbrev idag... eller snarare jag fick ett bankgiro... inte mkt till brev. Ska nu få pengar för min domnade fot (som kommer förbli domnad). Alltid trevligt med lite tillskott... måste dock säga att jag vet folk som har fått 2,5 ggr så mkt för mindre besvärande saker. Menmen... ska inte klaga =P Hade dock föredragit att inte ha den här skiten i foten klarar mig utan pengarna egentligen =/ 

Det blir resa för pengarna, så mkt räcker dom till. Thailand hade inte suttit helt fel =P 

Att försöka sätta upp sig på ngn sorts bostadskö var ju ganska hopplöst eftersom vi hade lite frågor och dom bara hade öppet mån-tors. vad i hela friden liksom? Men det får bli på onsdag istället =)  

funderar även starkt på att sätta igång elementet för första gången den här vintern... vinden drar rätt genom fönsterrutorna känns det som. Brr. Fast det är mkt goare att sova när det är kallt även om mina fingrar är isbitar när jag sitter på datorn... dagens I-landproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback