Min helg i tre meningar (typ) ;)

Var pigg efter jobbet igår trots allt, så pass pigg att jag körde bort till Karlskrona ändå och kollade på mina nördar =) Väldigt trevligt, även om jag fick världens abstinens! Vill spela!!! =P Sjukt kul att titta iaf.

Drog sedan bort till Micke i Hoby där vi satt och kollade på världens sjukaste film någonsin, sjukt kul, eller nåja =P 

Och idag har jag bara tränat och börjat på matten. Får väl se om det blir något plugg ikväll med Alle och Fredrik =)

Nej, nu är det lite kaffe som gäller + fortsättning med matten. (gäääsp på det) puss på er! 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Det MÅSTE bli plugg. Jag har en del frågetecken som behöver rätas ut...om dom nu ngonsin kommer rätas ut!

Postat av: Jenny

haha knappast. inte om jag känner matte c =P borde kanske ta kontakt med lizze =P

2007-01-28 @ 17:26:30
Postat av: Fräddan

Provet gick bajs, helvete.

2007-01-29 @ 11:41:05
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback