Matte

Är sjukt nöjd med mitt matteprov ändå (sorry Fredrik)... trodde verkligen inte att jag skulle kunna alla de uppgifter som jag fattade! Helt sanslöst! Sedan om jag får särskilt bra poäng det är en annan sak, känns bra men min känsla kan man inte alltid lita på =P Har ju fel lite då och då när det gäller skolarbete =P haha.  

Vet inte riktigt om gårdagens pluggkväll hos Alle hjälpte egentligen, men trevligt var det =) Skönt att inte panikera ensam... fast jag är ju aldrig ensam eftersom jag är ambivalent (kluven, tänker på min lilla "schizofreni" =P), känns skönt att veta...

Idag ska man väl iväg på varmköket idag, ganska osugen faktiskt. Mycket mer sugen på att hitta på ngt annat, men tack och lov är varmköket sjukt kul så =P Dessutom, sluta vid sju = kan hitta på saker efter! haha

Nej, nu ska jag försöka få tag på min chef och se om Nea och jag kan få spela i Karlshamn tillsammans. Vore great verkligen =) 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

BLÖBLÖ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback