Krasch, pang, boom.

Har en allmänt onyttig dag, den jobbiga fysen som man nästan sett fram emot uteblev för att Staffan var sjuk igen (ska inte säga igen egentligen... meeen =P). Neas gräddbollar blev substitut. haha. Goda var dom iaf, du hade rätt gullet! =D Fick pappa att köpa hälften tack och lov... var inte så sugen på att 15 själv... även om jag hade spridit ut det =P

Lisas handled var inte bruten (tack och lov, fast det hindrar inte henne från att utnyttja mig, typexempel: Jenny, kan inte du skära lite ost till mig? osv) men hon kraschade ändå mina planer, himla tjej till att vara ivägen alltså =P Men nåja, shit happens. Fest på fredag, det kan hon inte ta ifrån mig. haha   

Kommentarer
Postat av: elin

ska ni ut på fredag? :)

2007-01-31 @ 19:54:32
Postat av: Jenny

Ja det hoppas jag VERKLIGEN!! Länge sedan nu =P

2007-01-31 @ 20:03:17
Postat av: Lisa

FUCK YOU!!!! jag ska vara så ivägen en männska kan vara, mohahahahahaha

Postat av: Jenny

Du kan OMÖJLIGEN vara mer ivägen än vad du redan är flickunge! =D

2007-02-01 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback