Horoskop

Känner att det börjar bli en-gång-i-månaden-inlägg om horoskopen men än en gång så är det jobbigt rätt (iaf för dagens humör), den här gången i två olika tidningar (varför?!), Elle och Solo. Solo är mest klockren för en gångs skull. Elle höll inte riktigt måttet där =P hehe. Tänker inte citera ngt för det känns lite onödigt.  Måste tänka igenom det... haha. Sjuk människa jag är! =P När jag väl ha slutat knacka så fortsätter jag vara skrockfull med horoskop, nåja =P 

Snart ska man in till stan då ja och gå på lite möten. Inte alldeles roligt kanske men varmköket etter på (farmor-uttryck) ska bli trevligt =) 

Var på någon sorts fysiologisk undersökning idag oxå med grundtanken att jag skulle få en massa stötar för att kolla mina nerver i benen. Mycket man får vara med om =P Kom dessutom på att jag bara sjunger när jag är spänd... vill ni höra mig sjunga (varför ngn skulle vilja det =P)? Gör mig lite halvnervös =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback