Home alone

Sitter här ensam igen (Alle och Fredrik körde för en stund sedan bara) efter en mkt trevlig spelkväll med Nea, Emelie, Alle, Fredrik och Micke. Vi kom fram till att spel är sjukt underskattat =P Dagens träning är oxå avklarad efter en väldigt jobbig runda Twister mot Alle.

Fick tyvärr ta emot mina gäster i handduk eftersom vi inte kunde stänga när jag hade tänkt på ICA, men det gick det oxå =P hahaha.

Sen imorn ska jag köra upp ensam (snyft på det. Ingen som vill följa med och hälsa på min släkt bara så jag slipper köra ensam? =P) till Kalmar och se mitt lilla kusinbarn =) Womderfull

Godnatt och sov så gott. Hoppas att ni hade en lika trevlig afton som jag hade =)  

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Tack för en sjukt trevlig kväll. Och ja, spel är sjukt underskattat! :)

Postat av: Nea

Jag hade lätt kunnat följa med, älskar din släkt :D

2007-01-06 @ 17:10:24
Postat av: Jenny

Hahaha. Synd att jag inte såg det förrän nu. Hade lätt kunnat ringa och väcka dig =D Farmor hade blivit jätteglad! =)

2007-01-07 @ 12:47:09
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback