Frusen

Sitter här och fryser (kaffet är därnere, orkar man? japp orkade, det hjälpte inte.) eftersom jag har haft huvudet i en frysbox i sex timmar ungefär (och nej det var inget korkat vad). Mina händer är lite isiga... eller nåja frusna iaf.

Hade riktigt roligt igår, Hipp Hipp-maraton, tillsammans med Nea, Alle, Fredrik, Erik och Mikael. Hur kul som helst verkligen! Hipp Hipp var faktiskt över mina förväntningar... ngt annat ska jag inte säga (jag har gett mig på en massa saker senaste tiden). Var hemma rätt sent, hade väl gått även om jag skulle jobba vid åtta om det inte vore för att:

... min jävla sömn har flytt igen. Så nu låg jag och tänkte och vred mig. Mina tankar springer omkring som en skock rädda får; från det ena ämnet till det andra utan ngn större poäng. Dessutom kommer jag tillbaka till samma jävla ämne lite då och då (och där vill jag helst undvika att vara, iaf när jag behöver min sömn =P). Där, ett hopp, där igen. Boring.   

Idag blir det träning igen =) Mkt trevligt. Ska springa som en tok (som om jag inte alltid gör det... det är ju det enda jag kan på badmintonen) så att jag blir riktigt, riktigt trött och somnar direkt. Hm... wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback