Bitter

Okej, livet suger ganska hårt ibland. Hade verkligen sett fram emot en lååång och skön sovmorgon imorn innan jobbet (schemat säger: börja vid tre) men nej. Ett litet fint samtal splittrar den vackra drömmen, jag ska börja vid sju (sju!!!) för guds skull i helsicke!! Och jobba i åtta lååånga timmar. Först sas det att jag bara skulle jobba till två och då tänkte jag: men hey! då kanske jag kan köra bort till karlskrona och stödja mina nördar... samtal nr 2: Nope, det gick inte det heller!! Eftersom jag kommer vara DÖD efter åtta timmar i frukten!! Morr. Men ska fundera på det iaf =)  

Ingen sen kväll ikväll då tjejer =( Bitter på mitt jobb? Japp, för tillfället. Tröstät lite geisha-choklad här... funkade väl sådär. Blääää!

Kommentarer
Postat av: Nea

I need you biatch ;(

2007-01-26 @ 17:32:36
Postat av: Alle

mmmmmm...geischa

2007-01-26 @ 20:31:28
Postat av: Sofie

Din chef kan inte gilla dig... innan fick du inga tider alls och nu tycker han att du ska jobba hela tiden... eller snarare kräver att du gör det. Sen så udda tider med... men jag säger såhär... tänk på pengarna :D

Postat av: Jenny

Det är det enda som håller mig uppe... och geishan var lovely =P

Och Nea, det mest bittra: hade jag vetat det här tidigare HADE jag kunnat vara med =( Life sucks!

2007-01-26 @ 23:13:35
Postat av: Fräddan

Life's a bitch, and so is your boss!

2007-01-26 @ 23:46:05
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback