Bite me, Bambi!

Okej, jag var inte riktigt seriös när jag sa att jag skulle bära kök idag, trodde definitivt att lastbilskillarna skulle vara duktiga men dom stack så jag har spenderat förmiddagen med att släpa på världens tyngsta kök! Helt sanslöst vad min rygg håller på att klappa ihop och min mage är hemskt oförtjust i mig. Jag blir en slav till den som ger mig en massage... sjukt skönt det hade varit. 

Jobbigaste var ändå att jag kände mig som Bambi, hela vägen som vi skulle frakta köket bort till dörren var en enda stor iskana, försök att flytta på en låda på 50 kg när du inte ens kan stå ordentligt! Men det gick och pappa och jag fick lite kladdkaka för besväret =)  

Vad jag ska hitta på idag är ett enda stort frågetecken... hm. Nåja, vi må se. Träningen ikväll är given såklart =)  

(ps. nog endast Lisa som riktigt fattar innebörden av rubriken =P)

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag förstår, hehe

Postat av: Jenny

Haha menar väl det ;)

2007-02-01 @ 17:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback