Bara för att jag är uttråkad (som vanligt)

Kontakten med min manliga sida:

[X] ljugit om hur mycket jag har druckit (oavsiktligt, glömde nämna tequilan på nyårsafton.. jaha, skulle man ljuga om att man har druckit mer, okej =P)
[X] ätit en blodig stek (palla ha en halvbränd)
[X] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap (framgångsrikt kan diskuteras =P)
[x] styrketränat (idag senast)
[-] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg (kan vi ändra det till kille så blir det kryss =P)
[x] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont (ja för fan)
[X] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det (glömt heter det väl oftast i mitt fall... dock inte alltid)
[X] läst en bok av jan guillou
[x] läst ett nummer av slitz (sofie och jag roade oss någon gång)
[x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[x] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[-] gått på en ulf lundell-konsert (huamig ;P) 
[x] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] diskuterat bröst (varför skulle det vara reseverat för manlighet? är det inte vi som har dom??! =P)
[-] gjort lumpen
[X] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[/] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil (kanske i smyg, fast oftast inte)
[X] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar (hände mycket i Prag, jag är dock lite pryd så jag tittat snettuppåt =P)
[x] lagat någonting på egen hand (mat =D och lite annat oxå faktiskt =P)
[X] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[-] tävlat i att dricka öl
[/] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut (mjo typ)

19/24... har alltid misstänkt att jag borde ha varit kille =P hahaha

Dagens låt på mig förresten med början...:

We must have been stone crazy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback