abstinens

Sitter här med träningsabstinens igen. Varför är det aldrig träning när man verkligen vill det?! Även fast jag är lite småtäppt var jag sjukt sugen på att fysa. Lite simning hade gjort mig gott, dessutom hade det varit roligt =P

Får hitta på ngt annat sätt att röra mig. Springa i det här hällregnet är ingen rolig grej direkt... ngt kommer jag alltid på =)

Rolig shoppingrunda idag dock. Lite snygga underkläder och tre tröjor. Var nära att köpa bikini men ändrade mig. Känns lite tidigt... borde kanske kika runt lite först =P

Kommentarer
Postat av: Emelie

tröjan var dock megasnygg! :D
http://emms.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTI1MDMwNjMzJnQ9MTE2ODM4MzYwMSZjdXJyaW1nPTA=

Postat av: Emelie

oj, haha. Trodde den skulle länka ;D

2007-01-10 @ 18:53:04
Postat av: Jenny

Helt underbar. Får se om jag pallar ngn annan dag =P

2007-01-11 @ 15:12:55
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback