A hard work, work - på RIKTIGT

Gick upp vid kvart i tolv idag, grymt skönt alltså! Helt sanslöst! Är dock inte ledig hela dan utan har spenderat hela två (!) timmar i skolan... hemskt traumatiskt =P.

Något som verkligen är traumatiskt är samtalet jag fick från jobbet idag. Pengarna ska bli rätt trevliga men att jobba 11 (ELVA!!!) timmar på lördag är inte något jag längtar efter sådär =/ Eftersom jag börjar vid sju så betyder det definitivt ingen utgång för mig... tur att jag inte var överdrivet sugen alltså. Men jag måste träffa folk ändå så ni blir inte av med mig =P. 3 timmarsöndag däremot är lugnt som tusan. Skönt med 500 spänn för att springa runt lite i några timmar =P




 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Nä fyfan, det är svårt att stå ut med dig alltså! *suck och stön* :P

Postat av: Nea

Varför har ALLA utom jag fått sova hur länge som helst idag? Jävla Vägga :P

2007-01-18 @ 18:11:21
Postat av: Jenny

Öj! Du var ju nästan ledig igår ju! shut up, darling! ;)

2007-01-18 @ 19:31:35
Postat av: Fräddan

Precis shut up! :P

2007-01-18 @ 19:41:57
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback