Världens sämsta...

...allt helt plötsligt. Min kväll blev totalt raserad helt plötsligt. Länge sedan jag har mått riktigt så här dåligt.

Kvällen var helt lugn först, Alle kom över och vi pratade, pratade och pratade lite till (när vi inte snackade skit då förstås =P) i hela tre timmar (fattade inte att det var så länge! Missade ju träningen och allt!). Sedan gick allt åt helvete.

Är det inte intressant att när man löser en sak i sitt liv så går två andra fullkomligt åt helvete?  

Är sjukt skamsen, tårögd och allmänt nedbruten vid tanken på alla mina tabbar idag. Hoppas att morgondagen blir bättre. Vill inte inneha titeln: Världens sämsta dotter, kompis och bekantskap särskilt länge.

Kommentarer
Postat av: elin

du behöver inte orora dig,
det finns ALLTID någon som varit sämre.


fast ibland är det hopplöst och för jävligt.

2007-02-05 @ 09:55:04
Postat av: Fräddan

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...
*sjunger serenad*

Och for the record, Du är INTE sämsta bekantskap eller kompis. För mig iaf. Utan dig hade jag säkerligen varit ganska nedbruten.

Postat av: Nea

Du är alltid bäst och inget annat :)

2007-02-05 @ 12:22:43
Postat av: Sofie

Lilla älskade gumman! Så ska du inte känna. Du är inte världens sämsta kompis! Och du vet att du alltid har mig! Älskar dig hjärtat :D

2007-02-05 @ 12:44:34
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack vänner =)
Vet att jag har er... men ibland känns livet för jävligt ändå. Hellre bli sårad än såra.

2007-02-05 @ 14:02:27
Postat av: Emelie

sa aldrig att du var en dålig kompis... Men det är ju löst nu så shit the same - be happy :D Det var ingen katastrof liksom.

& snott "hellre bli sårad än såra andra" av mig, nice ;P

2007-02-05 @ 15:04:20
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Det var jag som kände mig som det. Inte du som sagt ngt gumman =)

2007-02-05 @ 15:50:35
Postat av: Anonym

goodie. Be happy then :D

2007-02-05 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback