Tid att dö...

... inte jag alltså. Min bok som jag läser för tillfället heter så, har läst den innan så jag vet att den är bra. Behöver lite äventyr nu efter Cassas bok. En bok om incest (bra men himmel vad deprimerande) som hon hade läst. Tid att dö är lite mer... rolig. Trots namnet =P 

Sitter här hemma nu när jag egentligen borde vara på väg till träningen, men det hade varit dummare än vanligt av mig att sticka dit i det här tillståndet... blir ju inte bättre av en massa träning precis... även om jag hade önskat det.

Får se hur det blir med skolan imorn, känner jag så här så blir det ett stort nej! Men men. Jag hoppas verkligen att min mage börjar sköta sig snart, annars så skjuter jag den.

Nej, nu ska jag läsa min bok och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback