Strejk utan förvarning... oschysst!

Är det verkligen bara mitt msn som har börjat helstrejka?!? Sjukt irriterande, speciellt eftersom Sofie ville få tag på mig =P

Jag har försökt med det mesta här... till och med fimpat internetanslutningen lite (det vill säga även dödat telefonen =P) fungerar det? Knappast. Sjukt avskuren socialt här ;) Hur ska jag överleva?

Eftersom det installerade inte fungerar tänkte jag ta omvägen runt Webmessenger... tror ni det fungerar? Knappast. Nåja, det är väl bara att ge upp.

Tänk på mig allihop bara ;) hahaha

Is it hard understanding,                                                                           
  I hate feeling like this,
I'm incomplete                                                                                               
    I'm so tired of trying to fight this

Kommentarer
Postat av: Alle

Om det fortfarande inte funkar kan du väl se vad det står för felkod när du får login-felmeddelandet (massa siffror och bokstäver) sen kan du skicka det till mej på nåt sätt så kan jag se vad mina nördkunskaper räcker till:P

2007-03-01 @ 10:19:54
Postat av: Fräddan

Mitt är med fucky nu! det har totalstrejkat sen typ 22 igår! BAJS!

Postat av: Jenny

Tack Alle =) Den byter felkod av någon hemskt underlig anledning bara =/ men ska skicka senaste.

Ja visst är det schizo?!

2007-03-01 @ 12:12:44
Postat av: Alle

Kolla...

http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820/

Hände nåt mystiskt med min förra kommentar:P

2007-03-01 @ 15:10:41
Postat av: Alle

http://forumz.tomshardware.com/software/fix-error-80048820-ftopict95438.html

2007-03-01 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback