Stiss

Stissig till tusen idag.

Sjukt laddad inför imorn helt plötsligt =D Ska bli väldigt trevligt (trots temat)... ska dock ta det lite lugnt med spriten har jag bestämt mig för =P

Har varit oerhört produktiv idag, sett till att förfesten hålls här (morsan var väl inte särskilt svårövertalad, jag höll på att få en hjärtattack och när hon typ bara ryckte på axlarna), haft ett litet möte, tvättat, busat med hunden, ringt Ågatan, städat mitt rum, fixat studentmössan, bestämt mig för att shoppa skor och ska snart iväg och träna i tre timmar sammanlagt. Emellan ska jag klämma in att handla lite blekningsmedel till mitt hår. Blondie snart igen, wej på det! =D

just det, Alle, du hade riktigt, riktigt rätt. Fy fan va bra dom är! Kan inte sluta lyssna och har börjat fundera på hur i hela friden jag ska få plats med Skillet i mp3:n (som redan är överfull)!

Rebirthing

Kommentarer
Postat av: Sofie

Med laddad här ska jag tala om ;) haha! Men bitter på temat... hehe. Ska bli kul ändå :D

Postat av: Emelie

är laddad som fasiken... Håller nästan på att dö ;D

2007-02-01 @ 20:57:46
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, avlider du nu igen, emelie? ;)

Och jag är verkligen på G!! Hoppas att det blir kul nu! =P

2007-02-01 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback