Städtant i stiletter?

Ska städa som vanligt men är verkligen sjukt trött... orkar inte reda upp röran i rummet... fattar inte varför jag lägger allt på hög? Nåja, måste väl sätta igång om jag ska hinna träna sen oxå. Så seg jag är så kommer det inte gå särskilt bra =/ Var beredd på det Nea =P 

Såg (nåja halvsov) till simhoppet innan och måste säga att simhoppare (killarna nu) har sjukt snygga kroppar, inga muskelberg där. Långa och smala muskler, precis som det "ska" vara och utan de överdimensionerade nackmusklerna som vanliga simmare har =P Ännu en anledning till att kolla på simhopp =P 

Nej, nu ska jag göra en bra musiklista och sedan sätta igång. Önska mig lycka till. Funderar på att sätta på mig stiletterna bara för att det är kul =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback