SJUKT lång lista. del 1.

( ) har suttit på en geting/humla (Inte vad jag vet.)
(X) har gråtit efter ett besök hos frisören (Jag kunde ju inte sätta upp det ordentligt längre = svamp)
(/) har skrivit brev till någon i afrika (gälls från?)
(X) cyklat utan händer (alltid praktiskt taget)
(X) tycker att sommaren borde komma nu
(X) hatar kärlek (ibland, haha)
( ) har flugit i en luftballong
(x) älskar att gunga
(x) har åkt pulka
( ) har haft bamseplåster på mer än tre tår samtidigt
(X) är höjdrädd
( ) kysst dig själv (Hur?)
(x) hoppat från ett fönster
(x) vandrat några mil (sammanlagt i livet: ja, på en gång: nej)
(X) viskat i någons öra
(X) hånglat med en av samma kön
(X) hamnat på sjukhus
( ) känt dig som ett pappersark (höh?)
(x) har virkat (Syslöjden.)
(x) har diskat
( ) förlorat någon du älskade
(x) sagt nej till sex
( ) druckit vatten upp&ner
( ) dödat någon (hahaha, vad hade folk sagt om jag hade kryssat den?!)
( ) ätit säl
(X) bakat sockerkaka (min banan är en modern klassiker ;P)
( ) är kär i någon (tack och lov)
(X) velat dö (för att det inte ska göra så förbannat ont)
( ) har/haft converse 
(X) känt dig som ett as
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
(X) ätit godis istället för att gråta (XXXXXXXXX hehe)
(x) gjort dig själv illa (oavsiktligt)
(/) skrikit hora/bög till någon
(X) varit hög (morfin av läkarna =P)
(x) varit ordlös
(X) är kåt (hahaha vad hade folk sagt?!)
( ) hatar värme
(X) tycker om katter
(/) har vunnit i vattenkrig (vinner man i sånt?)
(x) har skrivit på någons arm (min och andras lite då och då)
(X) har dissat någon som ringt på din mobil (det ska gudarna veta)
( ) varit otrogen
(X) har hatat någon som du egentligen älskar
(x) har ångrat dig
(x) varit svartsjuk (någon gång, men det ligger inte för mig)
(X) har hostat blod
( ) haft sex när du varit full
( ) har låtsats att du var en fjäril
(X) älskar någon så att det gör ont (bara kompisar och familj visserligen)
(x) tycker om kladdkaka (vem gör inte det?)
(x) har ätit middag med någon du tycker om
(x) tror på det övernaturliga (spökar ju i vårt hus t o m!)
( ) har hatat dina föräldrar (inte så starka ilskekänslor)
( ) ätit jättemycket och sedan spytt (men det har varit nära ibland... för nära)
(x) har hatat din kropp och ditt utseende (händer ju nån gång)
(x) har spelat gitarr (inte bra dock)
( ) har spelat nyckelharpa
(x) sjunger/sjungit i duschen (bara om jag är ensam hemma)
(X) skrikit dig hes av panik
( ) har sett någon dö
(X) har varit med om en katastrof (delivs, personligt men i Portugal dessutom... nästan iaf)
(x) har vibrerat av nervositet (när darrar jag inte?)
(X) har skrattat så du grät
(x) gillar gröt
( ) fått för dig att du är bisexuell eller homo men kommit på att du inte är det
(x) haft solen i ögonen med ett leende
(x) tagit någon på röven (hehe, vet vems jag inte säger nej till ;P)
(X) slängt porslin i väggen
(X) hatat hela världen
(X) sjungit till håkan hellström med någon du tycker om
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
(/) gillar inte då folk frågar dig saker (ibland är det dålig tajming)
(X) drömmer ofta mardrömmar
(X) skulle kunna döda för någon 
(x) har ett smeknamn 
(X) varit mobbad (dagis var fruktansvärt uppe i Svängsta)
(X) trampat ihjäl en nyckelpiga
(X) somnat på golvet 
( ) haft sex fastän du inte velat
(X) blivit kysst av någon som du aldrig trodde skulle kyssa dig (hm elin och sofie kanske? =P)
( ) hånglat på tunnelbanan
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat dig framför ett fordon
(x) tågat genom staden med flaggor i skyn (östersjöfestivalen med simklubben =P)
( ) älskar någon som inte vet om det (döljer inte sånt)
(x) ramlat och skrikit av smärta (när jag bröt handleden)
(x) skrapat upp knäna
(X) har en själsfrände (massor ;P)
(x) tycker att krig är idiotiskt
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) älskat i månljus
(x) varit i en storm
( ) varit nära döden
(X) hållit om en ko
(x) hållit i en orm
(X) varit så full att du inte kunnat gå
( ) tvivlat på din existens
( ) trott att du varit odödlig
( ) skrivit över hundra dikter 
( ) varit på darinkonsert
( ) kastat din telefon i vattnet
(X) vaknat av att du gråter
(x) känt dig som ett får

När jag är uttråkad, då gör jag sånt här. Lite kul (för mig). Lyckades dock "tappa bort" andra hälften. Men det ordnar sig.

Kommit på ett nytt ord dessutom: sammanhangsammanhangen... hehe. Jag fattar vad jag menar... går det att använda måntro? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback