Shocking?

Tyvärr bara en match idag, spelade mixed tillsammans med en helt okänd kille, Sebastian från Eslöv. Vi mötte (givetvis, CBF har en massa spelare i c-klass) Alle och Fanny.

En på förhand ganska given förlust (för mig då alltså). Men vi chockade hela hallen inklusive en på förhand grymt kaxig Alexander. Han hade väl knappt räknat med att vi skulle ta ett enda poäng. Gick liiite bättre än så, typ 20-22 och 19-21. Halva hallen gapade förvånat ;)

Grymt bra siffror för att aldrig ha spelat med varandra innan. Vet inte riktigt vad som hände i slutet av seten jag är dock besviken över att jag inte kunde tända till och ta hem skiten. Menmen, jag är sjukt nöjd ändå även om jag är lite kluven =P

Mersmak gav det iaf. Längtar till Ystad, gissa om du och jag ska klubba då Fredrik! =D

Dagen har (tyvärr) innehållit ett stort antal klubbmöten men många roliga och bra matcher. Gick väldigt bra för de flesta =) Längtar redan till Ystad, då ska jag och Nea plocka hem dubbeln oxå ;D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

HOHO! då ska våra motståndare känna sig som nerklubbade hamstrar!

Postat av: Jenny

Jupp. Utan tvekan! Vi kommer regera ;)

2007-02-12 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback