Ödet? Knappast!

Minns en liten ödes-dialog för ett tag sedan, då hävdade jag bestämt att ödet inte fanns och den enda tur som finns är turen när en badmintonboll gör en nätrullare... nästan bestämd att ändra mig. Nu har jag nämligen lyckats få en muskelinflammation i muskeln runt skuldran... på vänstersidan givetvis! Helt sanslöst. Hoppas att det går bra att träna ikväll ändå! Och att det abosolut inte känns på tävlingen för då fullkomligt dööör jag! Så det finns visst (o)tur... fast inte egentligen =P

Sofie körde en sjukt snygg (eller inte) insmörjning med zon på mig på köksgolvet innan och då kändes det bättre, det är min bot i veckan =P lite diklofenak (inflammationshämmande) ovanpå det så kommer jag vara fit för fight till lördag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback