Mix suger!

Jobbet gick bra som vanligt. Dock sjukt lite folk efter åtta (skyller allt lite på Melodifestivalen) och därför kunde jag hela tiden höra radion. Inte så kul som det låter, jag avskyr Mix Megapol. Seriöst. Samma jävla låtar, jag var tvungen att stå ut med sjukt uttjatade I wish I was a punrocker with flowers in my hair - Sandi Thom2 gånger! Bu för Mix's mix ;P

De borde egentligen ha spelat den här låten. Gud vad jag har fastnat på den! Sjukt bra. Melody Club - Fever fever. Catchig ;)  


Den som fixar den åt mig får en puss och en kram! Allvarligt talat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

har haft den ett bra tag, Adam skickade den till mig. Säker på att du vill ha den? ;)

Postat av: Fräddan

I have it too :)

2007-02-18 @ 11:24:12
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Njäe. Jag fixar den av Fredrik istället. Han är en mer pålitlig källa ;) haha

2007-02-18 @ 11:30:10
Postat av: Fräddan

haha tackar ;D

2007-02-18 @ 13:27:42
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback