Lärdomar från helgen

Okej, efter en sjukt blandad helg (ilskan var väl det som genomsyrade det mesta under helgen även om mina vänner är mina ljusglimtar som vanligt) har jag kommit fram till:
 ...mitt humör borde jag lära mig att kontrollera bättre...
...att jag är totalt hopplös ibland...
...att om en sak i mitt liv är totalt fucked-up så kan jag inte fokusera tillräckligt på viktigare saker...
...att det är tur (för en gångs skull) att jag är lite känslomässigt blockerad
...och att det är skönt att ilskan kan radera ut så mycket och göra huvudet så tomt.. rebirthing på mig. 

Den här dagen har varit himmelriket annars (jämfört med igårkväll alltså), mitt liv är på spår igen; jag fick vg (22/28!!) på matteprovet, morsan och jag är buddies igen och vissa saker ordnade upp sig redan igårkväll. Nice

Post-it-lapp till mig själv: Tag lärdom nu!

Nu ska jag baka snoddas (fast med smält choklad på toppen =D), äntligen är köket på plats så att man kan baka igen!!! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Lizette

Jaha då vet man var man ska fika ikväll då! =)

Postat av: Jenny

haha jajjemen =P alltid fika hemma hos mig ;)

2007-02-05 @ 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback