Inte ett moln på min privata himmel

Helt osannolikt hur gött livet känns för tillfället. Det är nästan så jag får rysningar av glädje över hur härlig den här dagen har varit än så länge!!

Var inne på stan och fick utlopp för min shoppingabstinens; hittade lite skönhetsgrejer på apoteket, fick i ordning present till pappsen, shoppade två löjligt söta tröjor (enligt mig ;D) av det nya märket på MQ, 365sunshine... hur mkt snyggt som helst. 

Höjdpunkten på den shoppingturen var ändå min balklänning. Den är så fin, så fin! Inte ett öre har jag lagt så det var en ren fröjd att hämta ut den! Tack så himla mycket mamma och pappa!!!! =D

Och sedan när jag kommer hem... ligger väl Glamour i brevlådan. Suck, vilken härlig dag! (Får man vara så här löjligt nöjd egentligen?)

Inte ens det förbenade snöfallet (som har gjort att jag inte kan boxas idag) kan stoppa mitt humör. Hoppas fortsättningen blir lika bra!!   

Kommentarer
Postat av: Nea

Pax att vi spelar ihop idag! :P

2007-02-22 @ 17:38:34
Postat av: Jenny

Haha. Det är alltid givet =D

2007-02-22 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback