Inspiration

Lite uttråkad här ett tag... men sen kom jag på att jag ska rensa ut mina lådor i min byrå. Väldigt nödvändigt... dom svämmar över för tillfället. Fattar inte hur mycket skit (även när det gäller kläder) som jag egentligen kan spara på. Byx- och underklädeslådan på schemat (tröjorna gjorde jag ju förra veckan). Tror att jag blev delvis inspirerad av Nea, som har varit duktig idag =P 

Önska mig lycka till och om jag inte kommer till träningen så har jag drunknat i underkläder =P hehe


Kommentarer
Postat av: Fräddan

värre saker kan man nog drunkna i :P

Postat av: Jenny

Hahaha. Tveksamt. Eller ja, det skulle vara det i Saw =P

2007-02-20 @ 16:36:41
Postat av: Fräddan

Precis min tanke! :P

2007-02-20 @ 17:44:25
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Finns inte mkt värre än att drunkna i grisinälvor =S

2007-02-20 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback